Uncategorized

Wspomnienie lata​

Kalendarzowa jesień już nastała… Pogoda nie zachęca,  szybciej robi się ciemno. Tak więc pora sobie choć troszeczkę ogrzać atmosferę. Do czego zmierzam? Całkiem niedawno wspominałam, że brałam udział w sesji zdjęciowej.  I uwaga:  Są już jej rezultaty! Zanim jednak pokażę Wam zdjęcia,  powiem jak w ogóle do tego doszło.

Noszę ja sobie dzieciaki w chustach. W związku z tym wsiąknęłam w świat babywearingu, między innymi przez liczne grupy na facebooku.

A skoro mowa o tym portalu, to już kiedyś pisałam o akcji Nicminiewisi. Właśnie w jej ramach organizowane są liczne warsztaty, sesje po to, by promować prawidłowe noszenie pociech. Tak się złożyło, że jedne wydarzenie było dla mnie osiagalne. Zgłosiłam chęć udziału, ale przyznam szczerze, że nie wierzyłam w to, że znajdę się w gronie szczęśliwców.  W końcu chętnych było wielu,  a ilość miejsc ograniczona. Ale udało się! 

Zdjęcia: Paweł Tworek Tworek fotograficy

Sukienka Mamy: Reserved

Sukienka Córki: Zara

Chusta: Pellicano baby Lilagrenade
Chcecie zobaczyć wiecej?  To zapraszam na facebookowy profil organizatorki całego zamieszania. A mowa o Justynie Węgorek- Doradca Noszenia Dzieci

Skomentuj

