Kącik artystyczny · Robótki ręczne

Ładne kwiatki

Święta Bożego Narodzenia tuż tuż. Wielu rodziców zastanawia się, jak zapewnić najmłodszym atmosferę świąt w bezpieczny sposób. Oprócz głowienia się nad potrawami i prezentami jest coś, bez czego świąt sobie wyobrazić sobie nie możemy. Tym nieodłącznym elementem jest choinka. Większość z nas dobrze wspomina to, kiedy z wypiekami na twarzy wyczekiwaliśmy prezentów pod tym kolorowo przyozdobionym i świecącym drzewkiem. Ba! Samo jego ubieranie sprawiało nam ogromną przyjemność. Dlaczego mielibyśmy odmówić więc tej przyjemności naszym dzieciom?

Jak ozdobić choinkę, żeby uniknąć nieszczęśliwego wypadku? W dzisiejszych czasach rynek oferuje nam mnóstwo możliwości: od plastikowych i drewnianych ozdób po ładnie wykończone styropianowe bombki. Ja jeszcze do nie dawna sama się głowiłam jak przystroić drzewko. „Tyle pomysłów, materiałów do ozdób w domu mnóstwo, a ja nie mam pomysłu. Ładne kwiatki!” -pomyślałam. I te kwiatki nie dały mi spokoju…Ot takie wydziergałam

Sezon przygotowań wre. Możecie się spodziewać kolejnych wpisów w tej tematyce:)

———————

Wpis pochodzi z mojego starego bloga: klebuszki.wordpress.com

Skomentuj

