dziecko · Kącik artystyczny · Moda dziecięca · Robótki ręczne

Pokaż język Pani Zimie#1


Kiedy rozmawiamy ze swoimi rodzicami lub dziadkami o pogodzie, a szczególnie o zimie, zazwyczaj stwierdzają, że takich srogich to już nie ma. Ba, ja sama patrzę kilkanaście lat wstecz i porówuję z tym co dzieje się teraz… 

Nie pamiętam zimy z dzieciństwa, kiedy by nie było warunków do biegania po zaspach, lepienia bałwaów, iglo czy całych fortec. O sankach już nie wspomnę… A wiecie co jest smutne- mój syn jeszcze nie miał okazji zasmakować takiej frajdy… Ma dopiero i aż 3 lata.
Z drugiej strony trzeba pamiętać, że mroźne dni się zdarzają, czego mieliśmy przykład w tym tygodniu. 

Od dłuższego czasu zbierałam się w sobie do zrobienia czegoś ciepłego dla dzieciaków na chłodniesze dni. Długo się nie musiałam namyślać. Wystarczyło to, że podczas spacerów Młody zdążył już zgubić 2 szaliki! (rękawiczki ma a szureczkach lub tasiemkach- człowiek się uczy po kilku zdekompletowanych parach 😉 ).

W związku z powyższym postanowiłam wydziergać kominokaptur. Pierwotna koncepcja była inna, ale w trakcie aktu tworzorzenia zmieniała się. I tak oto powstał uniwersalny model – kolory zimowe, bo wełna biała i jasonebieska z dodatkiem bieli. Do tego możliwość zmiany strony 🙂

Dzisiaj zaprezentuję wam 1 wariant z widocznymi pogrubieniami. Zdjęcia ze spaceru. Za modela robił Syn


P.S. Nie zgubił! 🙂
—————–

Wpis pochodzi z mojego starego bloga: klebuszki.wordpress.com

Dopiska: Rok temu – to była pierwsza większa rzecz jaką zrobiłam na szydełku.  Z czasem moje umiejętności się rozwinęły,  o czym przekonacie się wkrótce;)

Skomentuj

