Inspiracje · Kącik artystyczny

Nabita w butelkę

Może nie zostałam oszukana, ale technologia postanowiła zrobić mi psikusa i komputer padł. Pomimo usilnych prób przywrócenia do życia przez mojego kochanego informatyka. W sumie miał prawo odmówić juz współpracy, starutki był i przeżył sporo ( spotkanie bliskiego stopnia z obcymi, tfu, to jest dziećmi czy epicki skok z wersalki na podłogę bez asekuracji). Teraz pozostało pisanie z telefonh który też się buntuje i wymaga zabiegu wymiany baterii. Ale można zacząć nadrabiać, więc tym słowem wstępu i wyjaśnienia dlaczego nastała tu cisza przechodzimy do meritum.
W dzisiejszym wpisie chciałabym Wam pokazać jak można wykorzystać puste butelki np. po sokach. Mi zostało kilka, całkiem kształtnych i szkoda mi było je wyrzucić. A że nalewek nie robię postanowiłam wykorzystać je do ozdoby. Zrobiłam, a właściwie to wykorzystałam do pracy mojego syna. Polecam szczegolnie jeśli chcecie wyciszyć dziecko i pokazać mu nowe faktury (pewnego rodzaju ćwiczenie sensoryczne można powiedzieć). 

Do pierwszej butelki wykorzystaliśmy to co można znaleźć w kazdej kuchni, to jest cukier, mąka, kawa oraz różne rodzaje kasz. 

Praca nad drugą ozdobą bardziej się podobała mojemu prawie 4 latkowi, bo wsypywaliśmy kolorowe koraliki. 

Tutaj zaznaczę, że nie polecam pracy z tym materiałem z dziećmi ponizej 3 roku życia a i starszaki warto mieć dobrze nadzorowane. Powody chyba oczywiste, a koraliki szczególnie lubią wędrować np. do dziurki od nosa 😉

Nie przedlużając przechodzimy do fotorelacji i paru rad;)
Rada1: Jeżeli na butelce macie przyklejoną etykietę to można ją łatwo usunąć zwilżając butelkę wodą i ściągnąć ją za pomocą noża. Klej szybko usuniemy nawilżając wacik np. Rozpałką do grilla. Unikniemy porysowania szkła i nadamy blask szklanej powierzchni

​gotowa butelka z wykorzystaniem produktów sypkich
​przykladowe wykończenie jeśli chcemy zasłonić korek

Nasz mały asortyment do wypełnienia 2 butelki




I gotowa 2 butelka…
A tu napełnione obie
 Jeżeli nie mamy tyle produktów, by uzupełnić butelkę możemy zrobić to tylko do połowy i w środek wsadzić świeczkę. Oryginalny świecznik handmade na pewno przyciągnie oczy gości  😉
—————————-
Wpis pochodzi z mojego handmade’owego bloga http://www.klebuszki.wordpress.com

Skomentuj

