Zdrowie i uroda

Ach, kobietą być nareszcie!

Ach, kobtą być nareszcie, a najczęściej o tym marzę,kiedy piorę ci koszule, albo… naleśniki smażę…


Tak kiedyś śpiewała Alicja Majewska, ale podejrzewam, że nie jedna z nas tak sobie myśli. Ale w sumie dlaczego będąc mamą mamy się nie czuć kobieco? No właśnie przecież matka to też kobieta jest. I to w pełni. 

Ja swoją kobiecość zaniedbałam pod przykrywką macierzyństwa, ale wyzwanie które podjęłam małymi krokami wydobywało to co naszą płeć wyróżnia. Przed Wami moje podsumowanie dwóch ostatnich tygodni;)
30 DNI BEZ DRESU – Tydzień 3

Jak każdy tydzień i ten miał swoją tematykę. Przyznam szczerze, że tu trochę odpuściłam, bo miałam zlecenie fotograficzne i imprezę dzieciową jednocześnie, więc musiałam się do tego przygotować. Zdjęcia robiłam często w biegu telefonem, stąd z góry przepraszam za jakość! 



Tydzień 4 (ostatni)



Ostatni tydzień był bardziej ogólny, bo miałyśmy z dziewczynami zrobić coś dla ciała i dla ducha. MialysMiałyśmy jeszcze większą motywację,  bo na ten tydzień przypadały walentynki;) Z mojej strony mogę powiedzieć,  że ograniczyłam cukier i zaczełam regularnie pić napary ziołowe – rumianek dla cery i melisę dla spokoju… Natomiast wyzwanie zakończyłam w symboliczny sposób, bo poszliśmy na obiad do naszych przyjaciół. Dzieci się bawiły, my wszyscy trochę odsapnęliśmy i zakropiliśmy winem. Tak uhahana i rrozluźniona dawno nie byłam. A jak dobrze mi się spało! 😉


I na tym w sumie chcę zakończyć moje podsumowanie, bo jak wyglądałam wcześniej możecie podejrzeć w tym wpisie albo na instagramie . Przyznam szczerze, że dopiero się rozkręcam i jest mi z tym dobrze… A o zmianach wewnętrznych,jakie we mnie zaszły będzie można przeczytać już wkrótce.

Skomentuj

