Uncategorized

Sójki

Zbieramy się i zbieramy i zebać sie nie możemy. Nasz American Dream ciągle jest odkładany w czasie…

Loteria wizowa #1

W tamtej edycji udział brał wtedy tylko mój jeszcze nie mąż. I zrobił to w ostatniej chwili, bo ja ani zdjęcia, ani zbytni czasu nie miałam by się wczytać. Nie udało się….

Loteria wizowa #2

Tym razem oboje zgłosiliśmy swój udział. Nadal oddzielnie, bo żylismy w konkubinacie. Ponownie nie zostaliśmy wylosowani

Loteria wizowa #3

Inna od pozostałych prób. Po pierwsze na świecie była już Madzia. Po drugie wzięliśmy ślub. Zamiast wypełniac wnioski na sam koniec zrobiliśmy to niemal na samym początku. I co? YOUR ENTRY HAS NOT BEEN SELECTED…  Wcześniej sie trochę łudziliśmy, bo z naszych informacji i statystyk wynikało, że mniej więcej za 3 razem się udawało. Niestety. Co więcej opcja wygrania zielonej karty zapewne odejdzie, ponieważ rząd prezydenta Trumpa, chce z tego zrezygnować. Dobrze, że mamy plan awaryjny

PLAN B

Już klilka razy wspominałam, że loteria wizowa nie jest jedyną drogą. Nasz plan awaryjny to nic innego, jak przekonianie pracodawcy ślubnego, by wyszedł z prośbą o wizę pracowniczą. I w sumie już byliśmy bardzo blisko, bo były juz pierwsze spotkania z prawnikami, ale niestety sprawa się rypła. Jednak co by nie siedzieć z założonymi rękoma i liczyć na szczęście w loterii, luby rozpoczął kolejne starania. No i cóż. Moja rola w tym momencie ogranicza się do wspierania, bo co ja mogę? Teoretycznie mogłabym pomóc odszukać jego rodzinę w USA, ale póki co mam  tylko strzępki informacji. Może nidługo nadarzy sie okazja, by coś więcej się dowiedzieć w tym temacie. Zawsze to by była kolejna opcja.

I tak moi mili powoli się żyje na tej wsi… A my jak te sójki za morze się wybieramy:)

 

Skomentuj

